Jalan Sabang - Tempat Tongkrongan di Jakarta Pusat

Siape yang kagak tau Jalan Sabang, jangan ngaku anak mude Jakarte. Dimari udah terkenal dari jamanye Babe ampe Ngkong gue 

Sampe sekarang nih tempat masih asik dijadiin tempat tongkrongan, kebukti sampe sekarang juga masih rame tuh orang pade dateng.

Letaknye di Jakarte Pusat, kesohor ame banyaknye makanan jajanan kaki lime nyang murah dan  lezat.

Katenye sih, karene harga makanannye nyang murah banget, tempat nongkrong di Jakarte Pusat mure merie nyang atu nih selalu berjubel ame anak-anak backpaker nyang lagi mampir ato emang lagi melancong ke Jakarte.

Nah deket wilayah ini, ada namanye Jalan Jaksa yang kesohor ame Tursi-turis bule backpaker, nyang doyannye nginep di losmen.

Kagak heran kalo Ente dateng dimari, juga banyak ketemu bule-bule turis nyang entuh.

Alamat di Jalan H. Agus Salim

Foto : Istimewa