Gado Gado Bonbin

Warung Gado Gado nyang legendaris, udah ade sejak tahun 1960, ngape namanye Gado Gado Bonbin, karene emang berade di jalan Kebon Binatang, dimane dulunye Taman Ismail Marzuki masih jadi Kebon Binatang, dan akhirnye Kebon Binatang tersebut pindah ke  Kebon Binatang  Ragunan.

Pemilik Gado Gado BonBin adalah Oma Lanny nyang sampe sekarang masih aje sibuk ikutan ngelayanin pelanggan – pastinye dibantu ame anaknye. 

Sementare, rumah tempat jualannye otentik banget, bangunannye jadul ama masih ada aje barang-barang jadul, seperti kulkas jadulnya dll.

Menu andalannye, bukan aje cuman Gado Gado, tapi ade juge Mie Baso, Lontong Cap Gomeh, Asinan, Es Cendol, Es Kelapa Muda, dlsb. 

Banyak referensi dari koran yang dikliping dan ditempatkan  di tembok restorannya, bumbu kacang ini dibuat dari kacang tanah Vietnam yang disangrai, bumbunya terasa halus, tidak terlalu pekat dan tidak ada rasa pahit. 

Di Gado Gado Bonbin terbukti pepatah "Ade Harge Ade Barang" Emang tidak murah, tapi buat Ente nyang ngaku penikmat kuliner, pasti bilang harganye pantes ame rasanye...

Gado Gado BonBin: Jl. Cikini IV No.5, Cikini Jakarta Pusat. 0213141539. 10:00 – 17:00. 

Foto : Istimewa